sobota, 19 marca 2016

[7] 'Złe dziewczyny nie umierają' Katie Alender

Edytuj post
Hej kochani!

 Tak jak obiecałam mam dla war dzisiaj recenzję książki z mojego nocnego maratonu, który nie do końca się udał, bo miał trwać dopóki nie przeczytam książki, ale byłam strasznie zmęczona po szkolę, ponieważ mieliśmy dzień św Patricka w piątek i musiałam robić dekorację. Położyłam się o trzeciej gdy doszłam do połowy książki, a resztę przeczytałam dzisiaj wieczorem.

Zapraszam was na recenzją tej wspaniałej jak i zarówno przerażającej książki :)

Znalezione obrazy dla zapytania Złe dziewczyny nie umierają Książka opowiada o dwóch siostrach, Alexis i Kasey.
Z młodszą siostrą Kasey dzieją się bardzo dziwne rzeczy, które Alexis po jakimś czasie zaczyna dostrzegać. Dziewczynie zmieniają się kolory oczu i zachowuję się jakby miała dwie osobowości.
 Dziewczyna podejrzewa u Kasey rozdwojenie jaźni gdy dziewczyna mówi jej, że ma nową przyjaciółkę. Alexis bardzo martwi się o swoją siostrę.

 Kasey ma straszną obsesję na punkcie swojej kolekcji lalek.
Przyjaciółka Alexis, Megan stara pomóc dziewczynie pozbyć się złego demona z duszy Kasey.
Megan sama ma problemy, chcę dowiedzieć się jak umarła jej matka Sahra.
 Megan od początku kiedy poznała Kasey podejrzewała że dziewczyna jest opętana i starała się pomóc Alexis.

 Jak myślicie. Czy Alexis uda się wypędzić demona z duszy Kasey? Czy Megan dowie się jak umarła jej matka? Tego dowiecie się czytając tę wspaniałą książkę!

Podsumowanie:

Książka jest z gatunku horrorów. Jest to pierwszy przeczytany horror w moim życiu i nie sądzę żeby którakolwiek książka przebiła tę. Jest to książka która figuruję na pierwszym miejscu w moich ulubionych książkach. Harry spadł u mnie niestety na drugie miejsce.
 Ja bardzo się cieszę, że miałam szansę przeczytać tę książkę i chętnie będę do niej wracać.
Bałam się trochę jak czytałam tą książkę, ale przez to jeszcze bardziej chciałam ją czytać. Nie mogłam się wręcz od niej oderwać. Jednym słowem była CUDOWNA!
 Bardzo się cieszę, że dotarłeś do końca tej recenzji i mam nadzieję, że ci się podobało.

Pozdrawiam was jak zawsze z całego serduszka i życzę miłej niedzieli ;)
xxxTusia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation