sobota, 5 marca 2016

[1] Recenzja książki 'Girl Online' Zoe Sugg

Edytuj post
Hej wszystkim!
 Zapraszam na moją pierwszą recenzję na blogu!

  Dzisiaj skończyłam czytać książkę 'Girl Online' Zoe Sugg

Znalezione obrazy dla zapytania girl onlineKsiążka opowiada o dziewczynie, Penny, która pisze bloga pod nickiem Girl Online.
 Dziewczyna cierpi na ataki paniki, które zaczęły się u niej po przeżyciu wypadku samochodowego.

 Penny chodzi do szkoły jak normalna nastolatka. W jej szkole jest chłopak, Ollie, który jej się podoba.
 Pewnego dnia podczas przedstawienia urządzonego przez kółko teatralne w szkole dziewczyny,
Penny kompromituje się przed widzami i jej szkolnymi kolegami i przestaje chodzić do szkoły.

 Mama dziewczyny pracuje jako organizatorka wesel i dostaje zlecenie w Nowym Jorku.
Penny wraz z rodzicami wyjeżdża tam i zabierają ze sobą dla towarzystwa Eliota, najlepszego przyjaciela dziewczyny.

 W Nowym Jorku, Penny spotyka chłopaka, gitarzystę o imieniu Noah. Zakochuję się w nim i spędza z nim całe dnie. Niestety Noah coś ukrywa...

I dalej już musicie się dowiedzieć co się stało sami.:)

 Ogólnie książka bardzo mi się podobała. Warto sięgnąć po tą lekturę. Jeśli jesteś w wieku poniżej szesnastu, lub chcesz sięgnąć po lekką książkę polecam ci 'Girl Online' Zoe Sugg
 bardzo mi się podoba twórczość Zoelli i podoba mi się że umieściła w tej książce swoje problemy takie jak ataki paniki.

  Mam nadzieję że moje pierwsza recenzja wam się spodobała.
Proszę o komentarze co mam poprawić :)

Pozdrawiam wszystkich

xxxTusia :)

6 komentarzy:

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation