poniedziałek, 28 marca 2016

[10] 'Opowieści z Narnii, Książę Kaspian'

Edytuj post
Hej wszystkim!

 Dzisiaj mam dla was recenzję świeżo przeczytanej przeze mnie książki. Mowa tu o... drugiej części opowieści z Narnii, czyli 'Książę Kaspian'.
 Zapraszam!

 Już na początku książki pojawiają się nasi główni bohaterowie, czyli Łucja, Zuzanna, Edmund i Piotr. Zostają ściągnięci do krainy Narnii w której kiedyś rządzili. Spotykają Karła, którego ratują z rąk porywaczy. Stwór opowiada im historię księcia Kaspiana. Dowiadują się że to on ściągnął ich z powrotem do Narnii za pomocą rogu Zuzanny. Dzieci chcą odnaleźć Kaspiana, aby mu pomóc. Łucja odnajduję po drodze lwa Aslana, który udaję się z nimi w podróż.
 Jak myślicie. Czy dzieciom uda się odnaleźć Kaspiana? Tego dowiecie się czytając drugą część 'Opowieści z Narnii' , czyli 'Książę Kaspian'

Podsumowanie:
 Książka jest napisana w bardzo magiczny sposób. Same ilustrację i okładka zachęcają do przeczytania tej książki. Kupiłam tę książkę w empiku razem z pozostałymi częściami czyli 1-7.
 Książka bardzo mi się podobała i połknęłam tą książkę w jeden dzień, bo była bardzo cieniutka. Zachęcam was do umieszczenia tego tytułu na waszej półce, bo naprawdę jest warta uwagi. Jest to książka napisana raczej dla szkoły podstawowej i gimnazjalnej. Pierwszą książkę z serii 'Opowieści z Narnii' przeczytałam w czwartej klasie jako lekturę. Bardzo mi się wtedy spodobała i miło było mi wrócić do tego magicznego świata.
 Bardzo serdecznie was zapraszam do przeczytania tej książki.
Mam nadzieję że recenzja wam się spodobała i zachęciłam was do przeczytania tej książki.
 Pozdrawiam was z całego serduszka
xxxTusia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation