sobota, 26 marca 2016

[9] Dary Anioła 'Miasto Kości' Cassandra Clare - recenzja

Edytuj post
Hej moi drodzy!

Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję książki z serii Dary Anioła. Jest to pierwsza część z tej serii, czyli 'Miasto Kości'
 Zapraszam na recenzję!


 Główną postacią książki jest Clary Fray. Jest to zwykła dziewczyna, która wiedzie zwykłe życie. Wszystko się jednak zmienia kiedy wchodzi wraz ze swoim przyjacielem Simonem do Pandemonium. Dziewczyna zauważa chłopaka który chce zabić jakiegoś człowieka. Po chwili jednak wszystko się wyjaśnia. Chłopak mówi jej że człowiek którego zabił był demonem.
 Od tego momentu życie Clary diametralnie się zmienia. Poznaje świat Mrocznych Łowców. Wprowadza do niego także Simona. Matka Clary zostaje porwana i jest w to zamieszany świat Mrocznych Łowców. Clary próbuje ją odszukać z pomocą nowo poznanych przyjaciół. Próbuje także dowiedzieć się prawdy o swoim życiu.

Podsumowanie:
Tak, jest już rok 2016 a ja dopiero teraz przeczytałam 'Miasto Kości'.
Ogólnie książka była świetna. Bardzo mi się podobała. Najbardziej polubiłam w tej książce Clary co może jest dla niektórych dziwne, ale wydaje mi się fajna.
 Seria książek Dary Anioła jest odbierana przez niektórych pozytywnie, a przez niektórych negatywnie. Ja odebrałam tą serię totalnie pozytywnie. Chętnie polecę wam tę książkę.

 Mam nadzieje że recenzja wam się spodobała i sięgniecie po tą książkę.
Bardzo dziękuję że przeczytaliście ten wpis i zapraszam do czytania kolejnych ;)
 Pozdrawiam was serdecznie.
xxxTusia<3

1 komentarz:

  1. Ojej <3 "Dary Anioła" to jedna z moich ulubionych serii. Mam do niej taki dziwny sentyment :))

    OdpowiedzUsuń

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation