środa, 16 marca 2016

[5] 'Jutro'-John Marden- Recenzja

Edytuj post
                                                     "Jutro nie ma już żadnych zasad..."


Hej kochani!
Dzisiaj mam wam do zrecenzowania 7+3 tomową serię Johna Marsdena 'Jutro'!
Zapraszam!

 Lee, Fi, Robin, Kevin, Corrie, Homer i Ellie wybierają się na biwak do Piekła, niedostępnego miejsca wysoko w górach. Wycieczka z przyjaciółmi była marzeniem Ellie. Była także testem ich przyjaźni. Zostają tam na kilka dni.

 Po powrocie, nie wiedzą co się dzieję. Zastają martwe zwierzęta. Ich rodziny znikają.
Atakuje ich wojsko. Muszą nauczyć się bronić i walczyć. Muszą także zabijać.
Znalezione obrazy dla zapytania jutro nie ma już żadnych zasad Wracają do piekła aby nikt ich nie znalazł. Po drodze spotykają także ich przyjaciela, alkoholika Chrisa. nasi bohaterowie tworzą swój świat.
                                                     
           "Okazało się że naszego świata nie ma.
                    Że nie ma już żadnych zasad.
                 A jutro musimy stworzyć własne."

Jak myślicie. Co się stanie z naszymi bohaterami? Przeżyją czy nie?
Dowiedzcie się sięgając po książkę 'Jutro'. Serdecznie polecam. Nie zawiedziecie się ;)

Podsumowanie:

'Jutro' jest to książka młodzieżowa opowiadająca o wojnie. Są w niej zawarte długie opisy przyrody. Wszystkim one przeszkadzają ale mi nie bo bardziej oswajają mnie z klimatem panującym w książce. Bardzo mi się podoba styl pisania Johna Marsdena. Jest lekki i przyjemny w odbiorze. Książka potrafiła mnie tak wciągnąć że mogłam przeczytać pół w jeden dzień, a nie zdarzam mi się to często.
W tej serii książek dowiadujemy się też jak zrobić bombę. Mam wielki sentyment do tej książki i dlatego stoi na jednej z najwyższych półek na mojej półce. Mam za sobą już trzy tomy tej serii, ale mam takie zaległości w innych książkach, że nie wiem kiedy się zabiorę za kolejne.

 Seria naprawdę jest warta przeczytania i polecam wam ją z całego serduszka.

 Mam nadzieją, że recenzja wam się spodobała. Piszcie w komentarzach, czy macie zamiar się zaopatrzyć w tą pozycję.

 Życzę miłego dnia i pozdrawiam   <3
xxxTusia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation