niedziela, 20 marca 2016

Harry Potter TAG!

Edytuj post
Znalezione obrazy dla zapytania HARRY pOTTER


Hej kochani!

Dzisiaj mam dla was Tag Harry Potter! Wprawdzie nie przeczytałam wszystkich książek i nie obejrzałam ' Czary Ognia ' ale jest to jedna z moich ulubionych serii książek fantasy.
Zapraszam!
Znalezione obrazy dla zapytania HARRY pOTTER
Znalezione obrazy dla zapytania harry potter Hermiona


1. Ulubiona książkowa część HP.
Oczywiście pierwsza część, czyli ' Harry Potter i kamień filozoficzny'. Mam do tej części wielki sentyment ;)

2. Najgorsza książkowa część HP.
Jeżeli jesteś prawdziwym fanem serii to nie ma takiej i tak samo jest u mnie, ale jakbym już miała wybierać to 'Harry Potter i komnata tajemnic'.

3. Ulubiona filmowa część HP
'Harry Potter i insygnia śmierci' cz 2. Oglądałam ten film sześć razy i jeszcze mi się nie zdążył znudzić.

Znalezione obrazy dla zapytania molly weasley4. Najgorsza filmowa część HP
Raczej nie mam takiej bo wszystkie mi się podobają, ale w dwóch pierwszych częściach umieszczano za mało szczegółów, więc mogę uznać je za najgorsze ;)

Znalezione obrazy dla zapytania harry potter molly5. Ulubiony Weasley.
Oczywiście Molly Weasley.

6. Ulubiona postać żeńska
Mam trzy ulubione dziewczyny. Lunę, Ginny i Hermionę :) Ale moją ulubioną raczej jest Hermiona, bo z tych wszystkich dziewczyn najbardziej udało mi się ją poznać

Znalezione obrazy dla zapytania harry potter ginny7. Ulubiona postać męska.
Na pierwszym miejscu jest oczywiście Harry, a miejsce za nim zajmuję Ron ;)

8.Ulubiony czarny charakter.
Najbardziej lubię Severusa Snapa i Bellatrix. Jednym z moich ulubionych czarnych charakterów jest także Draco Malfoy.


9. Ulubiony profesor.
Oczywiście prof. Lupin. Szkoda, że pojawiał się tak rzadko.
                       
                                                     

                                                               Wolałbyś/Wolałabyś...:


10. A - umyć Snap'owi włosy, czy B - słuchać przechwałek lockharta przez cały dzień.
Jako,że zawsze bałam się włosów Snapa iż myślałam, że są tłuste (xd), wole słuchać przechwałek Lockharta ;)

Znalezione obrazy dla zapytania harry potter ron11. A - wyzwać do walki Beletrix w dobrym humorze, czy B - rozwścieczoną Molly.
Wolała bym walczyć z Belatrix, bo zawsze chciałam się z nią zmierzyć.

12. Przyjechać do Hogwartu A-Hogwart Expresem, czy B-latającym samochodem.
Zawsze lubiłam jeździć pociągiem, więc wybrałabym raczej Hogwart Expres ;)

13. A-pocałować Voldemorta B- Uraczyć Umbridge kąpielą z bąbelkami.
Do wanny zawsze można coś dosypać...

14. A-dosiąść Hipogryfa B-przelecieć się błyskawicą.
Nie wiem co lata szybciej, ale zawsze chciałam polatać na miotle Harrego.


                                                                Książka, a film :

Znalezione obrazy dla zapytania harry potter neville15.  Coś co nie było pokazane w filmie (scena, osoba), a co powinno się w nim znaleźć.
Uważam film za dodatek do książki, ale uważam że czasem film był lepszy od książki.
Ale ogólnie nie mam żadnych zastrzeżeń.

16. Gdybyś mógł wybrać jedną część, która będzie nakręcona ponownie, to która by to była.
Tak jak już wspominałam, najmniej podobały mi się dwie pierwsze części, lecz najgorsza była pierwsza część bo miała zbyt mało szczegółów.

17. Jaki byłby twój patronus.
Myślę, że było by to zwierzę, które najbardziej lubię, czyli sowa lub pies ;)

18. Które z trzech insygniów śmierci wybrałbyś?
Oczywiście najpotężniejszą na świecie czarną różdżkę.

19. Na jakiej pozycji grałbyś w drużynie Quidditcha
Nie jestem dobra w żadnym rodzaju sportu więc byłabym raczej tylko kibicem. :)

20 .Do którego z domów w Hogwarcie najprawdopodobniej byś należał.
Zawsze chciałam należeć do Slytherynu, bo odkąd poznałam domy Hogwartu zawsze czułam się Ślizgonką.

21. Do jakiego domu przydzieliła cię Tiara na POTTERMORE.
Specjalnie sprawdzałam: Ravenclaw

22. Którego zaklącia chciałbyś się koniecznie nauczyć.
Lumos-według mnie najbardziej przydatne zaklęnie ;)

23. Który przedmiot najbardziej by ci się spodobał.
Zawsze chciałam nauczyć się wróżbiarstwa, a Hogwart dawał by mi taką możlliwość.

24 .Które zwierzątko wziąłbyś ze sobą do Hogwartu.
Żaby mnie obrzydzają, a kotów za bardzo nie lubię więc pozostaje mi sowa :)

25. Z jaką postacią z Hogwartu zaprzyjaźnił byś się najszybciej.
Chyba z Hermioną bo tak jak ona jestem lekkim kujonkiem ;)


                                                                      POZOSTAŁE:


26. Jeśli mógłbyś zmienić coś w obojętnie, której części (wydarzenie, postać itp)
Chciałabym, aby Voldemort w pierwszej części pokazał się w swojej postaci a nie na głowie tego profesora, którego imienia już nie pamiętam ;)

27. Ulubiony Huncwot.
Raczej nie mam ulubionego.

28. Jesli mógłbyś wskrzesić jednego bohatera, który by to był.
Oczywiście Dumbledore. Jest to jeden z moich ulubionych bohaterów, więc chciałabym aby dotrwał przynajmniej do końca Insygni Śmierci.

29.Insygnia śmierci czy  Horkruksy.
Zdecydowanie Insygnia śmierci.

30. Ulubiona Pairing w HP.
Mam dwie : Ginny i Harry i Ron i Hermiona ;)

I to już koniec mojego TAGU. Mam na dzieję że wam się spodobało.
Wyczekujcie następnych wpisów na moim blogu i komentujcie posty ;)
Pozdrawiam was z całego serduszka!
xxxTusia. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation