niedziela, 11 września 2016

Liebster Blog Award #10, czyli Kolejne wiadomości o mnie.

Edytuj post
Hej, Kochani!

 Jak wam mija dzisiejszy dzień? Mnie świetnie!
Jak wiecie lub nie jestem teraz zawalona nauką... Możecie pomyśleć, że na początku roku szkolnego nie jest aż tak źle... Oj, kochani, jest po prostu strasznie! Moi nauczyciele cały czas robią nam kartkówki i zadają pełno zadań... Jestem po prostu załamana :(

 Dobra! Koniec narzekania!
Pomyślałam sobie, że jak mam troszkę czasu, to mogę coś napisać i, jak widzicie zdecydowałam się na kolejną nominację do LBA. Nawet nie wiem jak wam podziękować za tyle nominacji! Jest to już dziesiąta, na którą odpowiadam, a kolejnych wciąż przybywa. Dzisiaj wykonam nominację od Madzi z bloga Pomiędzy Wierszami, do której serdecznie was zapraszam!
 A więc, przejdźmy do LBA!

1. Ile masz książek na swojej biblioteczce?

Może pamiętacie, że kiedyś już odpowiadałam na to pytanie, ale książek cały czas mi przybywa. Co miesiąc jest ich więcej i już troszkę zaczyna mnie to przerażać... MOICH książek w MOJEJ biblioteczce jest łącznie 107. Jak dla mnie jest to bardzo duży wynik, a przecież czytam dopiero od listopada tamtego roku.

2. Gdybyś mogła żyć w jakimś książkowym świecie, jaki świat by to był? Dlaczego?

 Nie będę zbyt kreatywna, bo chciałabym oczywiście żyć w magicznym świecie Harry'ego Pottera. Czasami próbuję sobie wyobrazić w roli czarodziejki, ale pozostaje mi tylko czekać na mój list z Hogwartu... Boję się tylko, że zanim wezmę różdżkę do ręki to zdemoluję całą szkołę, tak jak Harry sklep Ollivanderów.

3. Kim chcesz zostać w przyszłości?

 Ci z was, którzy są ze mną od początku na pewno wiedzą, ze uwielbiam śpiewać i chciałabym oczywiście wiązać z tym moją przyszłość. Ale moim wymarzonym zawodem, o którym myślę już dobre dwa lata jest zostanie psychologiem. Marzę o tym, żeby pomagać innym ludziom z ich problemami...

4. Czy podjęłaś już jakieś książkowe współprace? Jeśli tak, to po jakim czasie podjęta była pierwsza i z kim?

Nie podjęłam jeszcze, żadnej współpracy książkowej, ale współpracuję z wydawnictwem Colorful Media, które wydaje czasopisma do nauki języków. Była i jest to moja pierwsza współpraca i jestem z niej naprawdę zadowolona.

5, Czy masz jakiś książkowych mężów?

Oczywiście! I to nie jednego, ale tacy dwaj najważniejsi, to Ron z serii książek 'Harry Potter', którego po prostu uwielbiam, nie tylko ze względu na wygląd, ale za charakter, oraz Maxon z serii 'Rywalki', w którym się po prostu na zabój zakochałam. Coś mnie do niego przyciąga...

6. Twoja ulubiona książka/trylogia/seria... Dlaczego to właśnie ją lubisz?

Moją ulubioną książką, o której na pewno nigdy nie zapomnę będzie Hopeless autorstwa Colleen Hoover. Ta książka tak zapadła mi w pamięć, że tylko jak o niej myślę, to od razu mam uśmiech na twarzy, bo tak mi się podobała. Po prostu ją kocham i uwielbiam autorkę za to, ze stworzyła takie dzieło.

7. Z jakim bohaterem literackim chciałabyś porozmawiać i dlaczego?

 Ostatnio moim marzeniem jest rozmowa z Feyrą z książki 'Dwór cierni i Róż' autorstwa Sahry J. Mass. A dlaczego? Bo chciałabym, żeby zdradziła mi jak celnie strzelać z łuku. Chciałabym się też z nią zaprzyjaźnić i kto wie? Może byłaby to przyjaźń na całe życie?

8. Twój ulubiony autor/ka? Dlaczego to właśnie ją/jego lubisz?

Już można stwierdzić po wcześniejszym pytaniu, kto jest moją ulubioną autorką. Jest to oczywiście Colleen Hoover. A dlaczego ją lubię? Za niepowtarzalny styl pisania, Jej książki bardzo szybko się czyta, chociaż dają do myślenia, bo autorka porusza bardzo ważne tematy. Serdecznie polecam wam książko pani Hoover i obiecuję, ze się nie zawiedziecie.

9. Twoje ulubione wydawnictwo?

 Ostatnio najczęściej kupuję książki wydawnictwa Otwartego, a to dlatego, że prawie nigdy sie na nich nie zawodzę. Są po prostu świetne! Lubię je przede wszystkim dlatego, że większość książek Colleen Hoover jest z tego wydawnictwa.

10. Książka, którą poleciłabyś wszystkim... Dlaczego?

 I tutaj na pewno nie będziecie zaskoczeni, jeżeli powiem o Hopeless. Pa po prostu kocham tę książkę i, gdyby ktoś mnie zapytał jaką książkę polecam, byłaby to właśnie Hopeless...

11. Chciałabyś w przyszłości napisać książkę? Jak tak to w skrócie o czym by była?

 Teraz powierzę wam pewien sekret...
Moja pierwsza książka właśnie się tworzy! Ostatnio zaczęłam ją pisać, a pomysł przyszedł tak nagle. Nie powiem wam jednak o czym jest ta książka, ale jeżeli będziece chcieli, to może kiedyś wstawię jakiś fragment... Kto wie...?


Kochani, dzisiaj nikogo nie nominuję, bo nie mam pomysłu na pytania... Niedługo pojawią się kolejne LBA, więc oczekujcie nominacji ;)

Pozdrawiam was z całego serduszka <3
xxxTusia



4 komentarze:

  1. Oj kochana jak ja Cię rozumiem! Jest dopiero początek roku, a ja mam już dość...Najbliższe 4 miesiące mam zawalone kartkówkami i sprawdzianami-no jakiś koszmar!

    107 książek, a czytasz tak krótki okres czasu? WOW!! Zazdroszczę :*
    Hahahaha myślę, że fajnie by było patrzeć jak demolujesz Hogwart. Ja liczę na to, że kiedy dostanę mój list z Hogwartu, będę w stanie go przeczytać :D
    Tak zachwalasz tego Maxona, że chyba muszę przeczytać "Rywalki". Mam nadzieję, że mi się uda :D
    I muszę również przeczytać coś Hoover, bo mam wrażenie, że tylko ja nic tej autorki nie czytałam...
    Tak, tak, tak! Daj nam tutaj fragment Twojej książki! Chcę to przeczytać!
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. 107 książek nazbierać w ciągu tak krótkiego czasu to sporo :) Ja czytam trochę dłużej, a mam niewiele więcej pozycji na półkach, chociaż ja dużo też wypożyczam.
    Widzę, że darzysz „Hopeless” ogromną miłością, ja też bardzo lubię tę powieść :)

    Pozdrawiam,
    Z perspektywy czytelnika

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również ciągle przybywa książek i na ten moment nawet nie jestem w stanie ich policzyć. Może to jednak lepiej :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. "Hopeless" jest świetne, chociaż mi bardziej podobało się "Maybe Someday" - oczywiście uwielbiam Colleen Hoober - mam nadzieję, że wydawnictwo Otwarte wyda jak najszybciej kolejną książkę autorki - słyszałam, że ma to być "November 9" - wolałabym "Confess", bo "November 9" mam już za sobą, ale nie zamierzam marudzić ;)
    107 książek to naprawdę sporo. Ja mam chyba niecałe 200, ale po prawie czterech latach intensywnego czytania i już brak mi miejsca na półkach... ehh... odwieczne problemy książkoholika... gdzie pomieścić te wszystkie książki ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation