piątek, 30 września 2016

LBA #11, czyli INFORMACJI O MNIE WCIĄŻ PRZYBYWA...

Edytuj post
Witajcie, Kochani!

 Wracam do was po dwutygodniowej przerwie, która była spowodowana SZKOŁĄ... No, kto by się tego spodziewał... Przepraszam, że posty na moim blogu pojawiają się tak rzadko, ale po prostu na razie nie dam rady pisać więcej, bo zaczynam lekcje o 8.00, a kończę o 15.20. Jestem po szkole tak zmęczona, że, praktycznie po powrocie do domu odsypiam cały dzień... Będę się starać pisać chociaż w te weekendy ;)

 Kochani, dzisiaj mam dla was kolejne LBA, do którego nominowała mnie Chaotyczna A. z bloga Chaos myśli.
 Kochana, z całego serduszka ci dziękuję za nominację!
No to co?
Myślę, że możemy zaczynać ;)
Zapraszam!!!


1. Co najbardziej lubisz w blogowaniu?

Jest to dość trudne pytanie, bo ciężko jest wybrać co najbardziej lubię .... Ale myślę, że najprzyjemniejsze jest jak ktoś skomentuje post... Przyznam się wam, ze za każdym razem, kiedy widzę jakiś komentarz od was pod moim postem, to czuje się szczęśliwa, że podoba wam się to co piszę.

2. Jakie są twoje ulubione miejsca do czytania?

Mam kilka takich miejsc, ale wybrałam dwa, o których chcę wam powiedzieć.
Pierwszym z nich jest moje łóżko, myślę, ze nikogo to nie dziwi. Uwielbiam się zawinąć w kołdrę, położyć na poduszce, zamknąć drzwi mojego pokoju i w spokoju sobie poczytać.
Drugim takim miejscem jest SAMOCHÓD! Uwielbiam czytać w podróży i zawsze jak gdzieś jadę, to zabieram ze sobą jakaś książkę do poczytania.

3. Czy kiedyś zarwałaś noc dla książki?

Można tak powiedzieć, bo kiedyś tak wciągnęłam się w książkę 'Złe dziewczyny nie umierają', że chciałam ja jak najszybciej skończyć... Ale skończyło się na tym, że czytałam do trzeciej w nocy i zasnęłam, a dokończyłam ją rano jak wstałam.

4. Czy jesteś uzależniona od kupowania własnych egzemplarzy, czy wolisz wypożyczać książki z biblioteki?

Uwielbiam kupować własne egzemplarze książek, a potem ustawiać je na półce. Jestem nałogową książkoholiczką i nigdy nie wypożyczam książek z biblioteki (ale to pewnie już wiecie). Uwielbiam zapach nowych książek i nie wiem jak bym mogła żyć bez wąchania ich stron...

5. Jakie cechy książkowych bohaterów cenisz a które z kolei Cię irytują?

Bardzo lubię, kiedy bohater powieści jest nieśmiały. Nie pytajcie czemu, bo sama tego nie wiem... Po prostu lubię takich bohaterów... A co mnie irytuje? Chyba to, jak bohater jest buntownikiem, co najczęściej zdarza się w książkach fantastycznych. Jest to po prostu powielający się schemat, a ja nie jestem fanką schematyczności...

6. Lubisz zbierać gadżety książkowe? Jeśli tak to jakie?

Muszę się przyznać, ze nie mam ŻADNYCH gadżetów książkowych, chyba, ze chodzi o zakładki, bo ich mam dość dużo. Jednak najbardziej lubię robić swoje...

7. Twoja ulubiona ''książka z dzieciństwa''?

Nie będę tu zbyt kreatywna, bo był to oczywiście Kubuś Puchatek. Ostatnio jednak dowiedziałam się, że ten miś nie jest zbyt lubiany na polskiej blogosferze... Ja jednak mam do niego wielki sentyment.

8. Czy często oglądasz ekranizacje książek czy raczej nie lubisz książkowych historii przenoszonych na ekran?

Nie jestem jakąś tam wielką fanką ekranizacji, ale raz za czas lubię sobie jakąś obejrzeć. Najbardziej podobały mi się, z tych co do tej pory oglądałam, wszystkie ekranizacje Harry'ego Pottera. Mam wszystkie na nagrywarce i jak tylko mam chwilę, to oglądam którąś z nich.

9. Jaka postać literacka jest według ciebie taką, z którą chętnie byś się zaprzyjaźniła?

Mam kilka takich postaci, ale wybrałam jedną... Na pewno będzie to Harry Potter, którego po prostu uwielbiam! Wiem, ze nie jest to zbyt kreatywne, ale ja kocham Harry'ego! Bardzo bym chciała go spotkać i się z nim zaprzyjaźnić. Mam nadzieję, że byłaby to przyjaźń na całe życie...

10. Czy kiedykolwiek przeczytałaś jakąś książkę dwukrotnie?

Jak dotąd była tylko jedna książka, którą przeczytałam dwa razy i była to pozycja 'Harry Potter i kamień filozoficzny'. Nie żałuję tego, że przeczytałam ją drugi raz, bo mogłam ją przeżyć na nowo. Muszę też powiedzieć, że jak czytałam ją drugi raz, to chyba podobała mi się nawet bardziej niż za pierwszym.

11. Lubisz zaznaczać interesujące cię cytaty, czy kompletnie nie przywiązujesz do tego wagi?

Jeżeli zaznaczam coś w książce, to raczej nie są to cytaty, ale ważne momenty, które chcę opisać w recenzji. Czasami jednak zdarza mi się zaznaczyć jakiś cytat, ale jest to dość rzadkie...


No, i to koniec na dzisiaj kochani. Jeszcze raz przepraszam was za to, że posty pojawiają się tak rzadko, ale mam nadzieję, że mnie rozumiecie ;)

Pozdrawiam was z całego serduszka i do następnego posta!!!

xxxTusia

9 komentarzy:

  1. Post podoba mi się :) Gratuluję nominacji i nic nie szkodzi, że nie dodałaś postu przez dwa tygodnie. Wiadomo szkoła potrafi wykończyć. Też nie warto pisać na siłę :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam LBA bo można się sporo dowiedzieć o innych blogerach ;) Bardzo ciekawe odpowiedzi - sama bardzo lubię czytać w podróży, gdyż czas wtedy szybciutko leci, też lubię ekranizacje HP, oraz chciałabym Pottera spotkać ;D. A co do braku czasu - doskonale rozumiem odkąd zaczęłam pracować na pełen etat ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że jesteśmy bardzo podobne, jeżeli chodzi o miejsce do czytania i dlaczego lubimy blogowanie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaak <3 jak jest nowy komentarz, to milusio się robi ^^
    Ja wiele razy zarwałam nockę z książką :') Bardzo podoba mi się cytat: "Lepiej być pozbawianym snu z powodu książek - niż książek z powodu snu" <3 Ogólnie nie lubię spać XD
    Łee, nie lubię nieśmiałych bohaterów - kojarzą mi się z taką ciapą XD
    No ja jestem filmoholiczką i serialoholiczką (o niedawna) więc się nie odzywam XD
    Nie czytam książek dwukrotnie :x
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę lubisz czytać w samochodzie? Ja nie potrafię, bo mam co prawda chorobę lokomocyjną, ale nie wiem czy bylabym w stanie skupić się na czytaniu. Inna sytuacja u mnie w pociągu - tam mogłabym czytać bez końca. :)

    Pozdrawiam,
    Book Prisoner! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne odpowiedzi! Ja również kocham czytać w swoim łóżku. Zawijam się w koc, stawiam na biurku kubek gorącej herbaty i mogę się nareszcie odprężyć czytając. :)
    ray-of-happiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak! Komentarze są bardzo budujące i potrafią wywołać uśmiech na twarzy :D Coś pięknego!
    Nie potrafię czytać w samochodzie-jest mi niedobrze-więc podziwiam Cię za tę umiejętność :P
    Ekranizacje HP są świetne! To dzięki nim przeczytałam książki!
    Pozdrawiam!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio też miałam kryzys w pisaniu:(
    Gratuluje tylu nominacji- mi po 6 nie chciałoby sie juz pisac ;)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Doskonale Cię rozumiem, sama niedawno przeżyłam ogromny kryzys twórczy spowodowany powrotem na studia i fatalną pogodą :( Miejmy nadzieję, że niedługo wszystko zmieni się na lepsze! ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Kochamy Książki

    OdpowiedzUsuń

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation