piątek, 9 września 2016

Business English Magazine 55/2016

Edytuj post
Hej, kochani!

 Witam was po prawie tygodniowej przerwie na moim blogu.
Bardzo przepraszam was za brak postów, no ale wiecie, zaczęła się szkoła, zadania, kartkówki i nie za bardzo mam czas na pisanie, a co dopiero na czytanie książek. Ma jednak zamiar zorganizować sobie troszkę czasu na przyjemności, więc posty będą się pojawiać ;)

 Dzisiaj mam dla was recenzję magazynu Business English Magazine. Jest to czasopismo do nauki języka angielskiego. To na prawdę świetny sposób na podszkolenie swojego języka, a także nauczenie się wielu słów w stylu biznesowym, które potem mogą się nam bardzo przydać w życiu codziennym.




 A co możemy znaleźć w tym numerze Business English Magazine? Tego dowiecie się z mojego posta.

Zapraszam!


 Czasopismo jest podzielone na czternaście rozdziałów.


W części 'in brief'' znajdziemy artykuł o Las Vegas, z którego dowiemy się co można tam robić, oprócz uprawiania hazardu... Drugi artykuł w tej części mówi nam o książce o Donaldzie Trumpie, który jest w niej przedstawiany w karykaturalny sposób.








W 'Cover Story' znajdziemy artykuł, który jest umieszczony na samym środku okładki magazynu. Dotyczy on Theresy May, czyli pani premier Wielkiej Brytanii.










Najbardziej ze wszystkich artykułów zaciekawił mnie 'Bob Iger - Disney Main Man, który jest prezesem marki Disneya. Jako, ze jestem wielką fanką Disneya i wszystkiego co z nim związane, bardzo przyjemnie i szybko czytało mi się ten artykuł.






 Bardzo podobał mi się ten magazyn i z całego serduszka wam go polecam. Można się z niego naprawdę dużo dowiedzieć i nauczyć wielu nowych słówek, które potem są bardzo przydatne (w moim przypadku na przykład na lekcji angielskiego). Na pewno będę sięgać po kolejne magazyny Business English Magazine.


A wy, Kochani? Czytaliście już ten magazyn? Jak wam się podobał?
Czekam na wasze opinie o czasopiśmie w komentarzach pod tym postem ;)


Pozdrawiam was z całego serduszka <3
xxxTusia



Za możliwość przeczytania magazyny dziękuję wydawnictwu Colorful Media

3 komentarze:

  1. Świetny post, jeden z niewielu naprawdę rzeczowych w tym temacie i z pewnością zachęcający do kupna gazety :) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku! Kochana, dziękuję za tak miły komentarz <3
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  2. Uwielbiam zagłębiać się we wszystkie tematy polityczne w tym magazynie, a jeśli chodzi konkretnie o ten numer, to najbardziej zaciekawił mnie artykuł o Theresie May oraz o Brexicie. Szczerze powiedziawszy, to Business English Magazine interesuje mnie chyba jeszcze bardziej od English Matters, mimo że oba magazyny są świetne :D

    OdpowiedzUsuń

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation