poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Tusia na Instagramie!

Edytuj post
Hej Kochani!

 Chciałam was poinformować o nowo założonym przeze mnie Instagramie!
Założyłam go specjalnie na potrzeby bloga. Możecie się z niego dowiedzieć jakie książki czytam i chcę zrecenzować. Myślę że założenie go było dobrym pomysłem i mam nadzieję że będziecie na niego wpadać ;)

 Chciałam wam jeszcze powiedzieć że niedawno Milena z kanału Storm Wind z bloga Books N' Roses nominowała mnie do Tagu  Liebster Blog Award, więc oczekujcie nowego posta! Bardzo ci dziękuję za nominację <3

 Pozdrawiam was serdecznie i zapraszam na Instagrama i oczywiście na bloga Mileny <3
xxxTusia <3
Marta (@tusia_on_insta) • Zdjęcia i filmy na Instagramie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation