niedziela, 26 czerwca 2016

LBA #4

Edytuj post
Hej, Moi Kochani!

 Dzisiaj przychodzę do was z LBA, do którego nominowała mnie Tatiana z bloga Lost In Books (klik). Bardzo ci dziękuję, kochana, że pomyślałaś akurat o mnie. Na pewno będę o tobie pamiętać, kiedy będę miała kogoś nominować ;)
No to co...?
Zapraszam!


1. Twój ulubiony kryminał?

Ojej. Bardzo bym chciała odpowiedzieć na to pytanie, ale problem jest taki, że ja nie czytam kryminałów... I tak. Teraz pomyślicie sobie 'To ty nie czytałaś nic Remigiusza Mroza'. Nie, kochani. Nie czytałam nic pana Mroza i bardzo mi wstyd z tego powodu. Na pewno kiedyś to nadrobię, tylko proszę nie bijcie ;)

2. Czytasz książki w nocy, czy jednak wolisz tylko w dzień?

Uwielbiam czytać książki kiedy kładę się spać. Jest to mój sposób na wyciszenie się, aby dobrze mi się potem spało. Jednak nie wytrzymałabym gdybym czytała tylko w nocy a w dzień nie. Według mnie każda pora jest dobra na czytanie.

3. Używasz dużo zakładek, czy wystarczy ci jedna?

 Mam dość sporą kolekcję zakładek, więc staram się do każdej książki jaką czytam dobierac inną, więc odpowiedź: Używam wielu zakładek.

4. Jak byś miał/a być jednym ze złych bohaterów z książki, kim byś był/a?

 Zawszę chciałam się wcielić w postać Belletrix. uwielbiałam ją od pierwszego momentu kiedy ją zobaczyłam w filmie o Harrym Potterze. Jest po prostu cudowna i wiem, że się pewnie ze mną nie zgodzicie, ale według mnie jest bardzo ładna :D

5. Wymień trzy książki, które zanudziły cię na śmierć.
 'Girl Online', 'Szukając Alaski' i oczywiście znienawidzone przeze mnie ' Szaleństwo'. Nie musze tu chyba nic więcej dodawać ;)

6. Kupujesz książki spontanicznie, czy wolisz aby to była przemyślana decyzja?

 Książki raczej kupuję jeżeli zainteresuje mnie jakaś recenzja o niej na YT. Kiedyś jednak kupowałam książki spontanicznie, lecz skończyłam z tym po kupieniu 'Szaleństwa' , na którym szczerze się zawiodłam.

7. Czego najbardziej nie lubisz w książkach?

Bardzo nie lubię jak kilka książek jest pisanych na podstawie jednej powieści. Jak wiecie ostatnio zrecenzowałam książkę 'Ogień i Woda' i bardzo mi przypominała dwie pozycje, a mianowicie Harrego Pottera i Igrzyska Śmierci.  Nie lubię jak ktoś kopiuje pomysły innej osoby, by tylko się wybić.

8. Jakbyś miał/a pisać własną książkę, jaki by to był gatunek?

Myślę, że byłby to paranormal i młodzieżówka w jednym, ponieważ uwielbiam czytać książki o duchach, wampirach, wilkołakach i o innych nadprzyrodzonych istotach.

9. Lubisz gdy w książce są przekleństwa i jakieś mocne sceny, czy wolisz spokojną powieść?

Raczej wolę, jak w książce coś się dzieje, na przykład jak leci krew. Nie powiem że lubię jak w książkach są przekleństwa, ale jakoś szczególnie mi to nie przeszkadza.

10. Jak myślisz, Czy czytanie kiedyś zaniknie?

Myślę, że nie zaniknie, ale pewnie książki już nie będą istnieć w wersji papierowej, tylko w elektronicznej w postaci e-booków.

11. Ulubiona książka polskiego pisarza.

Nie czytam raczej książek polskich pisarzy, ale na lekturę miałam kiedyś 'Opium w rosole' Małgorzaty Musierowicz i bardzo mi się podobała, więc mogę ją zaliczyć do ulubionych.

Oj, Tatiana, ale wymyśliłaś trudne pytania ;) Chcę ci jeszcze raz podziękować za nominację. Oczywiście wpadajcie na bloga Tatiany (klik), bo jest naprawdę świetny i nie, nie podlizuje się :)

Dzisiaj nominuję tylko dwie osoby:

Amelię z Osobisty Ósmy Księżyc
Dominikę z Kochamy Książki


Pytania dla was:
1. twoja ulubiona lektura szkolna?
2. Gdybyś miała czytać tylko jedną książkę do końca życia, jaka by to była?
3. Jak zaczęła się twoja przygoda z czytaniem?
4. Jaki jest twój ulubiony gatunek książkowy?
5. Twoja ulubiona piosenka?
6. Oglądasz seriale? Jak tak, to jakie?
7. Co lubisz robić w wolnym czasie, oprócz czytania?
8. Jesz coś lub pijesz podczas czytania?
9. Jaka była najlepsza książka jaką do tej pory przeczytałaś?
10. Czy jakaś książka zmieniła coś w twoim życiu? Jak tak, to jaka?
11. Jaką książkę polecasz na wakacje?

I to tyle na dzisiaj, kochani!

Pozdrawiam was z całego serduszka <3
xxxTusia

28 komentarzy:

  1. Też nie czytam kryminałów [ piąteczka! ], ale o Mrozie tak wiele słyszałam, że mam ochotę spróbować. W siedemnastym punkcie miałabym też ogromny problem, gdyż nie czytam polskich autorów.

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się trochę zraziłam do polskich autorów, ale bardzo chcę przeczytać coś pani Katarzyny Bereniki Miszczuk ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  2. Też nie czytałam nic Mroza, nie ma się czego wstydzić. Uważam, że w pewnych momentach jego sukces staje się dosyć przereklamowany, to wcale nie jakaś wielka klasyka, którą każdy powinien mieć za sobą. Beatrice? Chyba Bellatrix, jeżeli o nią Ci chodzi ;)
    Pozdrawiam, u mnie post tematyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za poprawienie mnie, kochana ;) Nigdy nie wiedziałam jak to imię się pisze :D
      Chętnie wpadkę do ciebie ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  3. Również nie czytam kryminałów. Po prostu nie mogę się do nich przekonać. "Szukając Alaski" też strasznie mnie zanudziła...
    Z Harry'ego Pottera kojarzę tylko Bellatrix ;P
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukając Alaski to podobno 'Najlepsza' książka Greena, lecz ja uważam, że jedna najgorsza :D
      Buziaki, kochana :*

      Usuń
  4. Jakie tam trudne pytania. :D Wydawało mi się, że są łatwe, sama chciałabym na takie odpowiedzieć. :D
    Koniecznie przeczytaj coś Mroza. Właśnie skończyłam jego trzecią książkę i jestem pod wrażeniem.
    Zgadzam sie, wieczorem można się fajnie wyciszyć i w spokoju poczytać. :) Mi też nie przeszkadzają przekleństwa, wręcz przeciwnie jeśli są odpowiednio użyte dodają pikanterii.
    Pozdrawiam ciepło. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się niedługo sięgnąć po coś Mroza.
      Również pozdrawiam, kochana! <3

      Usuń
  5. Ciekawe odpowiedzi ;) Też nie czytam kryminałów, a zakładek mam dość sporą kolekcję. Do każdej książki nowa i nowa :P

    Pozdrawiam serdecznie ^^
    ksiazki-bez-tajemnic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super odpowiedzi, na niektóre pytania sama miałabym problem z odpowiedziami ;d
    Również nie czytam kryminałów, jednak kilka czeka u mnie na półce - choć nie pana Mroza :')
    Ojej, zaskoczyłaś mnie! Serdecznie dziękuję za nominację ❤️❤️
    Postaram się dodać ją niedługo - a jak wstawię post, to na pewno Cię poinformuję!
    Jeszcze raz wielkie dzięki,
    całusy, Amelia ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo, kochana. Chętnie przeczytam ten tag w twoim wykonaniu ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  7. Jedyny kryminał jaki przeczytałam to Klient Johna Grishama i Sherlock Holmes. Też bardzo lubię Bellatrix.
    Pozdrawiam cię serdecznie i zapraszam do mnie.
    http://krainamoliksiazkowych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam, kochana i chętnie wpadnę ;)

      Usuń
  8. Ale ciekawe LBA :) Nie czytałam jeszcze takiego, odpowiedzi super :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ahhh ja tak samo uwielbiam Belletrix! Jej uroda i charakter zawładnęły mym sercem od początku :D Świetne odpowiedzi! Pozdrawiam! :*

    Zajrzyj :) klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne LBA! :)
    naprawdę bardzo mi się podobało :)
    pytania też dobrze dobrane ;)
    słowem dobra robota!
    Pozdrawiam,
    Posy z blibliotekaamarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem jedną z niewielu osób, które z całego serca nienawidzą, jednak w pewnym stopniu lubią Bellatrix. Logiczne, wiem.
    Szukając Alaski nie czytałam i nie mam zamiaru. Serio? Typowy nastolatek pali i chla? Nie, to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukając Alaski było takie sobie i raczej nie polecam ;)
      Buziaki :*

      Usuń
  12. "Szaleństwo" faktycznie było słabe :/ Ja mam mieszane uczucia do prozy Mroza, bo "Parabellum" bardzo mi się podobało, a "Kasacja" mnie zawiodła.
    Pozdrawiam serdecznie!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana,świetnie odpowiedzi! :D
    Jeju nawet nie zdajesz sobie sprawy jak bardzo lubię twojego bloga ♥
    Łączę sie z tobą we wstydzie,ponieważ sama nic od pana Mroza jeszcze nie czytałam i czasem wydaje mi się,że jestem jedyną osobą na świecie,która tego nie zrobiła xd Polskich autorów też nie czytam,ale Opium w rosole z tego co pamiętam bardzo mi się w szkole podobał :D
    Miałam zamiar czytać Szaleństwo,ale po twoim odradzaniu tego chyba jednak sobie daruję. Szukając Alaski też miałam w planach i szczerze mówiąc jestem zaskoczona,że cie tak zanudziła,bo do tej pory spotykałam sie z samymi dobrymi opiniami :o
    Jeśli chodzi o Ogień i wodę czyli książkę co do której wgl sie nie zgadzamy haha xd to przyznaję jest podobna do Igrzysk,sama miałam takie wrażenie czytając ALE jednak różniła się masą wydarzeń,pomysłem,detalami itd.a może tak mi się tylko wydaje,ale i tak zrobiła na mnie ogromne wrażenie i zdecydowanie jest jedną z moich ulubionych książek :D
    Pozdrawiam cieplutko! :**

    http://booksloverj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! Jeszcze nikt mi nigdy wprost nie powiedział, że podoba mu się mój blog. Kochana, bardzo ci dziękuję za tak miłe słowa <3
      Również cię pozdrawiam :*

      Usuń
  14. A ja właśnie kryminały uwielbiam, choć muszę przyznać, że za Pana Mroza zabrałam się dopiero niedawno ;) Ooo ... Bellatrix ♥ Nie wiem czemu, ale mama taką dziwną słabość do wszystkich czarnych bohaterów - chyba nie ma takiego, którego bym nie lubiła :D
    Pozdrawiam cieplutko, Lunatyczka

    OdpowiedzUsuń

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation