sobota, 2 lipca 2016

[34] Pretty Little Liars, Niewiarygodne - Sara Shepard - recenzja

Edytuj post

                                                             Uwaga Spojlery!




Witajcie, Moi Drodzy!

Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję książki, która znajdowała się na mojej liście TBR na Wakacje. Oczywiście mówię tu o czwartej części Pretty Little Liars, Niewiarygodne, autorstwa Sary Shepard. Wiem, że nie przepadacie za tą serią, ale chcę się z wami podzielić moją opinią na temat tej pozycji.
Zapraszam!


 Hanna, Spencer, Aria i Emily myślą, że A. już się od nich odczepiła. Po jakimś czasie okazuje się że jest jeszcze gorzej...
 Hanna leży w szpitalu po wypadku i jest w dość ciężkim stanie. Emily zostaje wysłana do Iowa do jej Ciotki i Wuja. Aria przeprowadza się do taty i jego nowej dziewczyny, bo matka nie chce jej widzieć. Spencer ma problem z odebraniem nagrody za 'swoją' pracę.


Podsumowanie:

 Jeżeli jesteście ze mną od dłuższego czasu, to wiecie, że uwielbiam serię Pretty Little Liars. Ten tom jednak mnie nie zachwycił...

 Jak zawsze rozdziały są pisane z perspektywy czterech bohaterek. Oczywiście niektórzy wiedzą, że moją ulubioną postacią jest Hanna, ale tym razem najlepiej czytało mi się rozdziały z perspektywy Emily. Hanna jest teraz jakaś taka dziwna, bo miała fajnego chłopaka, ale jej przyjaciółka Mona tak jakby nie pozwoliła się jej z nim spotykać, a czasem się z niego śmiała. I tak oto Hanna przez swoją durna 'przyjaciółkę' straciła osobę, które naprawdę była po jej stronie.

 Jeżeli chodzi o fabułę, to pomysł autorki był bardzo dobrze zrealizowany, chociaż czegoś mi brakowało.

 Sekrety dziewczyn oczywiście górowały. Z całej tej książki najbardziej podobało mi się kilka ostatnich rozdziałów, bo wtedy najwięcej się działo, ale nie powiem wam co bo to by był zbyt duży spojler.

 Po przeczytaniu czterech książek tej autorki, uważam, że ma ona pomysł na całą tę serię i bardzo dobrze go realizuje, lecz z każdym tomem zaczynają mi się trochę nudzić te książki...

Ocena:
Myślę, ze ocenię tę książkę na dość wysoką ocenę, ale nie maksymalną, bo powieść nie była aż tak dobra.
Moja Ocena :                                           7/10

Kochani, przepraszam was, że dzisiaj recenzja jest tak krótka, ale wiem, że większość z was nie interesuje się tą serią, a ja chciałam opisać tylko najważniejsze sprawy ;)
Życzę wam miłego dnia <3

Pozdrawiam was z całego serduszka <3
xxxTusia



Znalezione obrazy dla zapytania pretty little liars niewiarygodne recenzjaTytuł: Pretty Little Liars, Niewiarygodne
Autorka: Sara Shepard
Wydawnictwo: Moondrove/Otwarte
Rok wydania: 2008
Rok wydania w Polsce: 2011
Ilość Stron: 316
Czas czytania: 2 dni

6 komentarzy:

  1. Ty już czytasz 4 tom, a ja nie zaczęłam nawet 1 :D Skoro mówisz, że zaczyna Ci się nudzić z każdym tomem to chyba na razie sobie odpuszczę ;) Świetna recenzja!
    http://bookline-recenzje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama skończyłam czytać serię na właśnie czwartym tomie, potem porzuciłam ją na rzecz serialu (wiem, shame, ale serial też już porzuciłam). Kiedyś do niej wrócę. ;)

    Czytałaś może dodatki do serii - "Sekrety" i "Tajemnice Ali"? Jak dla mnie był lepsze od normalnych tomów serii. :)

    Pozdrawiam
    http://pierwsza-strona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie czytałam dodatków, ale mam nadzieję, że kiedyś wpadną w moje łapki ;)
      Pozdrawiam :*

      Usuń
  3. Czytałam i niestety, średnio oceniam całą serię autorki. Jest niedopracowana i sama Shepard się w niej gubi.
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, nie czytałam nic tej autorki i nieszczególnie mnie ciągnie do jej twórczości.
    Życzę, żeby kolejne tomy były lepsze, niż ten :D
    Pozdrawiam, Amcia :*

    OdpowiedzUsuń

Credits crazykira-resources | LeMex ShedYourSkin | ferretmalfoy masterjinn | colourlovers FallingIntoCreation